måndag 17 oktober 2011

Näsby Park Centrum 50 år

8 oktober firade Näsby Park Centrum 50 år. Det blev en mycket trevlig tillställning.
Jag tog med mig mamma och forden, EN parkeringsplats kunde vi hitta och den var inte stor, ibland är det bra att ha en lite bil
Det gamla tåget var där
och bussen
det bjöds på musik
Var det såhär det var tänkt i godsvagnen?!
Bussen plockade upp glada resenärer vid hållplatsen
Det är inte lätt att vara rockstar på äldre dar, publiken krymper..
Skämt å sido, publik fanns det till Cheers reunion som underhöll med 60-tals rock
Lions hade lotteri
och de små fick åka karusell
I ett hörn fanns en fotoutställning och jag blev som vanligt lite nostalgisk över fiket som jag tyvärr aldrig fick uppleva eftersom jag föddes ca 40 år för sent..
När vi skulle åkte iväg med Forden igen så hade den fått sällskap av två andra bilar som upptog 3 platser

Och som vanligt, är det någon som saknar bild på något så är det bara att fråga, jag har ju inte lagt upp alla bilder jag tog, kanske har jag en bild på det du inte fotade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar