söndag 5 juni 2011

Den senaste tiden..

jag har virkat på min hjärtekattJag var på Muikalen Cats på Tibbleteatern (fantastiskt)
Jag fikade med en mycket speciell vän =)

Vi träffades hos My och virkade

Jag tog mig äntligen tid att göra några nya hattar/hårdekorationer, fler av dem kan ni se här
Jag hälsade på en kär vän som börjat jobba med denna utsikt
Vi tittade på jätteknölkallan

Våra vänner köpte ny bil.. jag är inte alls avundsjuk (hur funkar sarkasm i text?!)
Det blev en roadtrip med 6 våningen
Vi stannade till lite här och där på vägen mot Linköping
Där våra vänner numera bor låg en mycket fin konsumbutik
och i det här fantastiska huset var vi på födelsedagskalas
Det var fint väder och jag tog en paus i gräset och virkade lite
Det kom ett litet kryp och sällskapade mina pärlor
Jag upptäckte lugn vid 7-tiden på väg till jobbet
Jag köpte stora knappnålar som är lättare att använda än vanligt, när jag har ont i händerna
Jag fick en jättestor muffin, åt en liten bit och blev mätt
Jag ställde ut mina hattar på en kompis middag/fest.
Jag virkade klart katten =)
Motorhistoriska sällskapets måndagsträffar i Täby har kommit igång lite

Jag blev klar med klänningen som är sydd efter det här mönstret, tyvärr räcker inte tyget till jackan. Bild finns här!
Vi fikade på Zetas och firade två födelsedagar
Jag köpte en ny gammal handväska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar