lördag 18 juni 2011

Fylla år

Jag har fyllt år, har massa bilder och har försökt få ordning på dem, men nu tänkte jag att jag börjar lägga in några annars blir det inte av.

Den här urgulliga kitty figuren fick jag av My redan innan min födelsedag
Även den här söta klänningen som jag hade på mig när vi firade
På kalaset fick jag ännu fler fina presenter av My bla. en helt fantastisk sjal som hon virkat själv! Ska lägga upp bild när jag tagit en.

Min bror lekte med tårtan så att jag inte längre blev 26 år
Mamma och pappa hade slagit in en strykbräda
och vi fick oväntat besök av en katt som tyvärr inte var så välkommen då vi hade allergiker på kalaset. Men den satt länge utanför och tittade på oss
Vill ni se Mys bild av kalaset så finns det här
http://myzpyzzel.blogspot.com/2011/06/kalas.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar