tisdag 14 februari 2012

Fick en utmaning av My, http://myzpyzzel.blogspot.com/ 
Här är mina svar:

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jag övningskörde, jättemycket, med mamma i hennes Chevrolet S10 Blazer.


Vad gjorde du för 1 år sedan?

Jobbade som textilslöjdslärare på en grundskola strax utanför Stockholm och lärde mig nya saker, bl.a. hur man stickar flätstickning.

Vilka 5 snacks tycker du om?

Popcorn, ost, småkakor, pumpakärnor, choklad.


Vilka sånger kan du utantill?
Oj, kan knappt några HELA sånger. Men ”Det är så skönt att få tala med en häst” kan jag från första till sista ordet.

Saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.

Jag skulle köpa en fin gammal skåpbil, packa pojkvän och virkning och åka på semester. På hemmaplan skulle jag jobba mindre så att jag har tid att hjälpa nära och kära när de behöver mig.


5 dåliga vanor du har

Ost. Gnäll. Symönster. Socker i kaffet. Virkning (kan även yttra sig som en bra vana)

5 saker du gillar att göra
handarbeta, köra bil, umgås med nära och kära, baka, och gå på secondahand.

5 saker du aldrig klär dig i
Mini kjol, string bikini, creepers.. svår fråga, jag är ganska öppen för att testa nya saker.

5 favoritsaker

Mobilen, datorn, bilen, kameran, vinylspelaren.

Alla som vill får anta utmaningen :) lämna då en kommentar så jag kan komma o läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar