söndag 13 november 2011

2 x Billy

Förra helgen spelade Billy and the kids på en raggarklubb i stockholm
(ni kanske kan räkna ut vilken med tanke på bilden)
Eftersom jag har lyssnat på dem sen de började spela så blev man ju sugen på att åka dit nu när de har bytt ut bandmedlemmarna, sångaren Stefan är dock den samma
Igår spelade de på Stampen så vi tog oss dit för att se hur de var i en mer vuxen miljö, jag hade fel, den enda skillnaden mellan raggarklubben och stampen var att folket på stampen var äldre och hade kavaj istället för väst. Bandet var bra och det var trevligt, men jag hade ju väldigt trevligt sällskap också

2 kommentarer:

  1. Stefan nilsson en stor idiot som har minst 6 barn med 6 olika stackars tjejer som han psykat ner, han har nu en jätte fin tjej som han jobbar duktigt med att förstöra livet för oxå.duktig sångare är han men en stor idiot privat

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren hade jag missat. Jag känner inte Stefan privat. Nog sagt.

    SvaraRadera