söndag 27 november 2011

Six teen flames

I lördags kom en väninna över för att hjälpa mig med frisyren, hon hade med sig prinsesstårta som vi mumsade i oss och så fixade vi håret och valde kläder inför kvällen. Sedan bar det av mot Nacka Wärdshus för att lyssna på Six teen flames.
Väl där tog vi en runda bland de fina bilar som parkerat utanför, de kom fler under kvällen men jag orkade inte fota fler ;)

Men titta, vad är det där i bakgrunden? är det inte min älskade 740 =)

Ni får ursäkta bildkvaliten, bilderna är fotade med min mobiltelefon och den är inte den bästa..
Hoppas att ingen vill se bilder på bandet, för de blev inte så bra så jag lät bli att lägga upp dem. De spelade väldigt bra i alla fall, dock var publiken ganska stökig så vi åkte hem innan de spelat klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar