måndag 28 november 2011

Bromma

Kände att det var dags att titta till Bromma blocks,
de verkar vara färdiga med bygget nu.
Det första jag gillade var skylten som tydligen betydde parkeringsgarage, men varför har de ritat en 60-tals bil med wounderbaum i? ska raggare parkera här? ;)
Insidan var annars ett ganska välpolerat centrum med öppen planlösning, dock har taket behållit sin charm, är det flygplan som förvarats här tidigare??
Hittade en "taklampa" i min stil, tycker att den påminner om något som skulle smyckat en tunnelbanestation på 50-talet
Men den här sparade pelaren med instruktioner var nog ändå det finaste
Vad gäller shoppingen så kunde jag ju inte låta bli att köpa de här skinnhandskarna, för handskar får man aldrig för många av. Och nu ska jag låta bli att avsluta det här inlägget med att förklara min ambivalenta hållning till modern modeindustri. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar